Låt aldrig dina kunder vänta för länge!

Tue, 14/01/2014 - 16:40 By wenjun

Förra helgen var min bil drabbades av grannen när han backade ut ur garaget. Vi fyllde i skadeanmälan och skickade det häromdagen. Sen började jag hopplöst vänt.

  1. Jag ringde bil verkstad och bokade en tid för att kolla min bil. 4 dagae väntar
  2. efter kontroll av bilen, vill de att jag lämna bilen i verkstad och berättade för mig att det är en jobb för minst two månader...
  3. Jag fick veta att försäkringsbolag skulle ordna en bil för mig när verkstaden fixar min bil, eftersom jag har helförsäkring. Men efter en vecka, finns det inte ens ett samtal från dem. Jag ringde och fick veta att jag har inte rätt att hyra en bil tills de har gjort beslutet att det inte var min ansvar. Och de vet inte hur länge jag måste vänta på beslutet...

 

10 dagar efter olyckan, är jag fortfarande väntar... för ingenting...

När jag köpte försäkringen, tod det bara 10 minuter att fylla i ett formulär på internet. Vilken kontrast!!!

 

Jag kommer definitivt att byta färsäkringsbolag efter ett år. Kanske alla försäkringsbolag är desamma. Man vet aldrig.

Vad jag vet är, kommer jag aldrig att låta mina kunder vänta på mig för länge.

 

 

 

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.